Tiedote: Luova Lääkärit osaksi Solo Healthia

Huhtikuun 2023 alusta alkaen Luova Lääkärit Oy on osa Solo Health Oy:tä

Luova Lääkärit Oy on kuopiolainen lääkäri- ja sairaanhoitajarekrytointiin erikoistunut henkilöstöpalvelualan yritys. Vuonna 2020 perustetun yhtiön ensimmäiset vuodet ovat olleet kovan kasvun aikaa.

”Tammikuussa 2021 lähdimme liikkeelle kahden lääkärin työpanoksesta. Tällä hetkellä työllistämme noin kolmekymmentä terveydenhuollon alan ammattilaista ja liikevaihtomme tänä vuonna tulee olemaan noin viisi miljoonaa euroa”, kertoo Luova Lääkäreiden Olli Malkavaara.

Perjantaina 31.3.2023 vahvistetulla yritysostolla Luova Lääkärit Oy tulee osaksi kotimaista Solo Health Oy:tä. Terveyspalveluyritys Solo Health Oy on erikoistunut henkilöstövuokrauksen lisäksi julkiselle sektorille tarjottaviin palveluratkaisuihin. Malkavaara avaa taustoja yhdistymiselle: ”Solo Healthilla on tehty laadukasta ja pitkäjänteistä työtä henkilöstövuokrauksen ja palveluratkaisuliiketoimintojen saralla. Osana Soloa pystymme myös tarjoamaan työntekijöillemme entistä monipuolisempia työvaihtoehtoja ja -uria. Solon myötä pystymme tarjoamaan perusterveydenhuollon työtehtävien lisäksi mielenkiintoisia työvaihtoehtoja esimerkiksi erikoissairaanhoidon ja kuluttajapalveluiden puolella”.

Solo Healthin toimitusjohtaja Timo Saksela jatkaa, ”Luova Lääkäreillä on tehty erinomaista työtä viime vuodet. Yrityksiemme arvomaailma ja toimintakulttuurit ovat myös todella lähellä toisiaan. Luovan liittyessä Solo-perheeseen pystymme palvelemaan asiakkaitamme valtakunnallisesti entistäkin laajemmin. Kaiken kaikkiaan olemme todella tyytyväisiä ja toivotamme kaikki luovalaiset todella lämpimästi tervetulleiksi”.

Luova Lääkärit Oy jatkaa toimintaansa omalla nimellään nykyisissä toimitiloissaan Kuopion Viestikatu 3:ssa.